Hakkımda...
Öncelikle herkese merhaba👋,
Bu yayınımda kendimden bahsedeceğim. Dilerseniz hemen başlayalım.
Ben Ebru. 7. sınıfa gidiyorum her öğrencinin olduğu gibi benim de büyük ideallerim var. Tabi bu ideallerimde 7. sınıfın vermiş olduğu kaygı göz ardı edilemez (kaygı dememe bakmayın şimdiden bazen çok endişelensem de o kadar değil). Çoğunuzun da anlamış olduğu gibi benimde hayallerimi çok iyi bir lise süslüyor🏫. Tabi, bu hayaller size büyük sorumluluklar yüklüyor. Kendimi bu yıl olabildiğince geliştirip 7. sınıfta üzerime düşen sorumlulukları yerine getirmek istiyorum.
Ayrıca bu dönemde
olabildiğince çok kitap okumak da hedeflerimden yalnızca bir tanesi📚.
Kitap okumayı kitaplar hakkında sohbet etmeyi ve güncel kitapları takip etmeye
bayılıyorum. Bana kalırsa piyasadaki kitaplar hakkında geniş bir bilgi
birikimine sahip olduğumu düşünmekteyim. Beni etkileyen distopik , kendini
geliştirme , fantastik bazen de klasik fark etmeksizin okuyorum (tabi ilgimi
çekerse ve alanın da iyi olursa). Tek kırmızı çizgim kitaplarda bana en ufak
bir şey katmayan bazı okurların deyişiyle" boş ama hoş kitaplar". Aynı
zaman da insanlara kitap önermeyi ve çevremdeki insanların bu kitabı okumasına
vesile olmak beni ayrıca mutlu ediyor. En iyi kısmı da onların o kitabı
beğenmesi ve o kitap hakkında konuşmak da bir diğer güzel yanı.
Kitaplardan bahsetmişken dizi ve filmleri es geçmek olmaz🎬. Açıkça söylemek gerekirse benim çok film kültürüm yok. Genellikle sinemada film izlerim ya da beni ekran başına kilitleyecek cinsten olursa televizyonda yayınlanan vizyondan kalkmış filmleri izlerim. Bu aralar yeni bir yabancı dizi keşfettim ve bununla beraber arkadaşınızla aynı diziyi izleyip yorum yapmanın , fikirlerinizi paylaşmanın gerçekten büyük bir keyif olduğunu da keşfettim. Aslına bakılırsa dizi kültürüm de gelişmiş sayılmaz 2 dizi (burada kastettiğim yabancı diziler ve farklı konular ele alan diziler) falandır.
Ayrıca geçen sene voleybol takımındaydım. Sene sonunda kendimi bayağı geliştirmiştim -başlangıca göre- 🏐. Bundan önceki 2-3 yıl boyunca ablamla yaz tatilinin neredeyse her gün ablamla badminton , basketbol ve geçen yıl itibariyle voleybol oynamıştık 🏸🏀. Sporda kendimi çok iyi bulmasam da sevdiğim bir dal olmuştur. Bence öğrenciler yetişkinler fark etmeksizin herkese kucak açıyor spor yani başka bir deyişle kendinizi buluyorsunuz.
Ayrıca birkaç sene öncesinde evde domates ekip bir yıl sonra hasadını yapmıştım 1-2 tane cheery (çeri) domates de olsa ama şunu söylemeliyim gerçekten emeklerinizin karşılığını almanız gerçekten sizi çok mutlu ediyor. Zaman zaman unuttum zaman zaman kurudu ama asla ne ben ne o vazgeçtik.
4-5 ay sonra aloe vera (Melisa'nın katkılarıyla) ve soğan yetiştirmeye çalıştım ama onlarda şansım yaver gitmedi ve istediğim ürünü alamadım. Aslında soğan tamamen benim hatamdı nerdeyse yarım metre olacakken sulamayı unutmuştum🤦.🍅🌱
Bu arada evde mutfağa girmeyi de seviyorum. Özellikle bu karantina döneminde çok çeşitli tarifler denedim: Lahmacun , et döner , tacos , tartolet , tantuni , çikolata ve daha niceleri (ama hepsinin yenilebilir durumda olduğunu söyleyemem). 🍔🍕🍫🥙
"Ama eğer büyük fikirleriniz varsa, onları ifade etmek için büyük kelimeler kullanmanız gerekir ,öyle değil mi?" Yeşilin Kızı Anne, L. M. Montgomery (okumakta olduğum bir kitaptan)

Yorumlar
Yorum Gönder