Hakkımda...

Öncelikle herkese merhaba👋,

Bu yayınımda kendimden bahsedeceğim. Dilerseniz hemen başlayalım. 

     Ben Ebru. 7. sınıfa gidiyorum her öğrencinin olduğu gibi benim de büyük ideallerim var. Tabi bu ideallerimde 7. sınıfın vermiş olduğu kaygı göz ardı edilemez (kaygı dememe bakmayın şimdiden bazen çok endişelensem de o kadar değil). Çoğunuzun da anlamış olduğu gibi benimde hayallerimi çok iyi bir lise süslüyor🏫. Tabi, bu hayaller size büyük sorumluluklar yüklüyor. Kendimi bu yıl olabildiğince geliştirip 7. sınıfta üzerime düşen sorumlulukları yerine getirmek istiyorum. 

     Ayrıca bu dönemde olabildiğince çok kitap okumak da hedeflerimden yalnızca bir tanesi📚. Kitap okumayı kitaplar hakkında sohbet etmeyi ve güncel kitapları takip etmeye bayılıyorum. Bana kalırsa piyasadaki kitaplar hakkında geniş bir bilgi birikimine sahip olduğumu düşünmekteyim. Beni etkileyen distopik , kendini geliştirme , fantastik bazen de klasik fark etmeksizin okuyorum (tabi ilgimi çekerse ve alanın da iyi olursa). Tek kırmızı çizgim kitaplarda bana en ufak bir şey katmayan bazı okurların deyişiyle" boş ama hoş kitaplar". Aynı zaman da insanlara kitap önermeyi ve çevremdeki insanların bu kitabı okumasına vesile olmak beni ayrıca mutlu ediyor. En iyi kısmı da onların o kitabı beğenmesi ve o kitap hakkında konuşmak da bir diğer güzel yanı.

Kitaplardan bahsetmişken dizi ve filmleri es geçmek olmaz🎬. Açıkça söylemek gerekirse benim çok film kültürüm yok. Genellikle sinemada film izlerim ya da beni ekran başına kilitleyecek cinsten olursa televizyonda yayınlanan vizyondan kalkmış filmleri izlerim. Bu aralar yeni bir yabancı dizi keşfettim ve bununla beraber arkadaşınızla aynı diziyi izleyip yorum yapmanın , fikirlerinizi paylaşmanın gerçekten büyük bir keyif olduğunu da keşfettim. Aslına bakılırsa dizi kültürüm de gelişmiş sayılmaz 2 dizi (burada kastettiğim yabancı diziler ve farklı konular ele alan diziler) falandır.

    Ayrıca geçen sene voleybol takımındaydım. Sene sonunda kendimi bayağı geliştirmiştim     -başlangıca göre- 🏐. Bundan önceki 2-3 yıl boyunca ablamla yaz tatilinin neredeyse her gün ablamla badminton , basketbol ve geçen yıl itibariyle voleybol oynamıştık 🏸🏀. Sporda kendimi çok iyi bulmasam da sevdiğim bir dal olmuştur. Bence öğrenciler yetişkinler fark etmeksizin herkese kucak açıyor spor yani başka bir deyişle kendinizi buluyorsunuz.

     Ayrıca birkaç sene öncesinde evde domates ekip bir yıl sonra hasadını yapmıştım 1-2 tane cheery (çeri) domates de olsa ama şunu söylemeliyim gerçekten emeklerinizin karşılığını almanız gerçekten sizi çok mutlu ediyor. Zaman zaman unuttum zaman zaman kurudu ama asla ne ben ne o vazgeçtik.

4-5 ay sonra aloe vera (Melisa'nın katkılarıyla) ve soğan yetiştirmeye çalıştım ama onlarda şansım yaver gitmedi ve istediğim ürünü alamadım. Aslında soğan tamamen benim hatamdı nerdeyse yarım metre olacakken sulamayı unutmuştum🤦‍.🍅🌱

Bu arada evde mutfağa girmeyi de seviyorum. Özellikle bu karantina döneminde çok çeşitli tarifler denedim: Lahmacun , et döner , tacos , tartolet , tantuni , çikolata ve daha niceleri (ama hepsinin yenilebilir durumda olduğunu söyleyemem). 🍔🍕🍫🥙

 Her neyse mademki bu yazıda kendimizi anlatıyoruz o zaman hayat felsefemden de bahsetmek istiyorum (aslına bakarsanız benim yaşımdaki bir çocuğun hayat felsefesi dediği şey ne olabilirse ona). Aslında ben her dakika fikirlerimi olaylar karşısında büyük ölçüde değiştiriyorum.(İkizler burcuyum ♊). Bu arada ben olayları çok kafasına takanlardanım. Mükemmelliyetçi olduğumu söylemişlerdi belli ölçüde katılsam da aslında mükemmel olmasını istediğim her şey bu huyum sayesinde mükemmel olmuyor, ne yazık ki... 
Her neyse fikrimce ve 12 yıllık hayat tecrübemle nerede ne yapılacağını iyi bilmek gerekiyor    -ben pek beceremiyorum- aslına bakarsanız bu bence yanlış yapa yapa düzelir. Bu kısımda şunu söylemeliyim zaman çok hızlı geçiyor zamanla çevremizde büyük oranda değişimler yaşıyoruz keşke dememek için birbirimizi kırmayalım bir gün bakmışsınız da almışsınız mazlumun ahını çıkıyor aheste aheste (umarım böyle keşkeler hayatımızı doldurmaz ve umarım o mazlumun ahını hiçbirimiz almayız.)Şimdilik bu kısım bu kadar olsun çünkü bu konu hakkında söylenecek çok şey var umarım hepimiz olumlu şekillerde anılan insanlardan oluruz. Belki diğer yazılarda fikirlerimi, özelliklerimi ve daha fazlasını  aksettirebilirim. Son olarak birkaç alıntı ile noktayı koyalım.


"Ama eğer büyük fikirleriniz varsa, onları ifade etmek için büyük kelimeler kullanmanız gerekir ,öyle değil mi?"                                                                                                                                       Yeşilin Kızı AnneL. M. Montgomery (okumakta olduğum bir kitaptan)


“Kendi ışığına güvenen, başkasının parlamasından rahatsızlık duymaz.” 
Victor Hugo

Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi olur.
Yunus Emre

Mum olmak kolay değildir. Işık saçmak için önce yanmak gerek.
 Hz. Mevlana


Umarım beğenmişsinizdir. Şimdilik benden bu kadar. Diğer yazılarda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.👋
👇Yorumlarınızı bekliyorum👇

Yorumlar