Kayıtlar

Hakkımda...

Resim
Öncelikle herkese merhaba👋, Bu yayınımda kendimden bahsedeceğim. Dilerseniz hemen başlayalım.       Ben Ebru. 7. sınıfa gidiyorum her öğrencinin olduğu gibi benim de büyük ideallerim var. Tabi bu ideallerimde 7. sınıfın vermiş olduğu kaygı göz ardı edilemez (kaygı dememe bakmayın şimdiden bazen çok endişelensem de o kadar değil). Çoğunuzun da anlamış olduğu gibi benimde hayallerimi çok iyi bir lise süslüyor 🏫 . Tabi, bu hayaller size büyük sorumluluklar yüklüyor. Kendimi bu yıl olabildiğince geliştirip 7. sınıfta üzerime düşen sorumlulukları yerine getirmek istiyorum.       Ayrıca bu dönemde olabildiğince çok kitap okumak da hedeflerimden yalnızca bir tanesi 📚 . Kitap okumayı kitaplar hakkında sohbet etmeyi ve güncel kitapları takip etmeye bayılıyorum. Bana kalırsa piyasadaki kitaplar hakkında geniş bir bilgi birikimine sahip olduğumu düşünmekteyim. Beni etkileyen distopik , kendini geliştirme , fantastik bazen de klasik fark etmeksizin o...